نخست وزیر اسپانیا از نتایج انتخابات یونان استقبال كرد
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش ایرنا، 'ماریانو راخوی' كه صبح امروز به منظور شركت در نشست 'جی 20 ' كه در شهر 'لس كابوس' مكزیك برگزار می‌ شود ، وارد این كشور شد، افزود: پیروزی حزب 'دمكراسی نو' به نفع برنامه ریاضت های متعهد شده با اتحادیه اروپا و صندوق بین المللی پول بوده و یورو را تقویت می‌ كند .

وی تصریح كرد: نه تنها مطمئن است كه این نتایج اتحادیه اروپا را تقویت می‌ كنند بلكه همچنین كشور یونان به زودی اثرات تصمیمی كه همه شهروندان این كشور گرفته ا‌ند را احساس خواهد نمود .

راخوی خاطرنشان كرد: امیدوارم كه یونانی ها به زودی شاهد مراحل رشد اقتصادی و ایجاد موقعیت كاری در وضعیت سخت كنونی اقتصادی كه بسیاری از كشورهای اتحادیه اروپا در آن بسر می‌ برند ، باشند .

نخست وزیر اسپانیا ادامه داد: وقت آن رسیده كه اروپایی ها اهداف آینده خود مبنی بر اینكه پروژه یورو پروژه ای غیر قابل برگشت است و باید همگی‌ در این مسیر گام بردارند را مشخص كنند .

وی گفت كه در نشست جی 20 ، اولویت او تاكید بر یكپارچگی مالیاتی و همچنین اتحاد بانكی خواهد بود زیرا معتقد است كه این امر مهم می‌ باشد و هر چند كه مواردی وجود دارند كه نمی‌ شود آنها را در زمان كوتاه انجام داد اما باید گام هایی‌ را در مسیر درست برداشت .

اروپام **1234** 3404





:: برچسب‌ها: قدیمی ,
:: بازدید از این مطلب : 414
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: